Saturday, July 8

[10] Smoked a Cigarette:

Blogger Butchieboy said...

I'm gonna get her a gift certificate for Waffle House.

5:21:00 PM  
Blogger ♥___Kid.™ said...

hahaha Shandi said to go to hell....

7:05:00 PM  
Blogger ♥___Kid.™ said...

hahaha Shandi said to go to hell....

7:05:00 PM  
Blogger  said...

I added you on aim, but your NEVER online. I get so excited everytime I get on cuz I think I'll be able to talk to you. But it's STUPID!

GAH!

<3 Jenn <3

4:43:00 PM  
Blogger Butchieboy said...

OK, How about Bed Bath & Beyond?

5:28:00 PM  
Blogger Shandi Kincaid said...

whats that?? n your ass btw butch..haha.. j/k. i like ya.. hehe.. lol..I love you Amber...

6:40:00 PM  
Blogger ♥___Kid.™ said...

haha nice one butch give it to her ;)

9:41:00 AM  
Blogger Shandi Kincaid said...

give what to who?? i'm lost =\

5:14:00 PM  
Blogger ♥___Kid.™ said...

give what butch wants to give u to u lol

12:21:00 AM  
Blogger Shandi Kincaid said...

which is what??

6:50:00 AM  

Post a Comment

<< Home